20 Ağustos 2009 Perşembe

Oto-Park.Com... Yeniden.

Çok net hatırlamıyorum fakat, sanırım 2001 civarı tanıştım Oto-Park.Com'la. Sevgili Cenan'ın vasıtasıyla. Buradaki muhabbetlerin ne kadar tatlı, arkadaşlıkların ne kadar sağlam olduğundan bahsetmişti bana.

2000 öncesinde Superonline'a kadar dayanan bir geçmişi var Oto-Park.Com'un. Çekirdek kadrosu içerisinde bu site sayesinde birer arkadaşlıktan ziyade birer dostluk kuruldu - her ne kadar bazıları diğerleri kadar güçlü olamasa da. Seneler içinde kimi siteden koptu, yenileri katıldı, ama moderatörlerin şevkinin gitgide azalmasına paralel olarak aktif üye sayısı ve dönen muhabbetin tadı da gün be gün azaldı. Bundan 1,5 sene önce "Başkan" askere gittiğinde, arkasında aktif üyelerinin çoğunun ayrılarak kendi sitelerini kurdukları, geriye kalan bir elin parmağını geçmeyecek kadar otomobilseverin ayakta tutmaya çalıştığı bir forum bıraktı. Bazılarımız sürekli yaşanan didişmelerin ve zaman zaman çok tatsız bir hal alan kavga gürültünün sona ermesinden memnunduk, ama bunun bu şekilde gerçekleşmesini istemiyorduk.

Harika insanlar tanımamı sağlayan bu forumun 2007'de moderatörlerinden biri oldum. Bugünse yöneticisiyim. Sanırım bunu "bir hayalimin gerçeğe dönüşmesi" olarak nitelendirebilirim. "Sanırım" - çünkü bundan yaklaşık 2 sene önce, okulda dersleri dinlemek yerine defterlerimin arkasına OPC'nin ana sayfasının kafamdaki şeklini çizerkenki, aniden aklıma gelen fikirleri kalıcı kılmak adına fıldır fıldır geçirecek bir kağıt parçası ararkenki, katkıda bulunmasını arzuladığım insanlarla tek tek buluşup görüşürkenki ve bir gün sabaha kadar bu siteyle ilgili tüm fikirlerimi, daha da ötesi düşlerimi yazıya döktüğüm 11 sayfalık bir doküman hazırlarkenki... heyecanı taşıdığımı hissetmiyorum bugün. Büyük ölçüde hayatımın şu dönemindeki belirsizliğin verdiği can sıkıntısı ve bunalımdan kaynaklandığını bildiğim bu durumu, pek de önemsemiyorum. Artık biliyorum ki, bu şevki yeniden kazandığımda beni tutacak bir el olmayacak.

Blog maceram biraz kısa sürdü. Bu satırları okuyan sayılı insanlardan biriyseniz, kızmayın, darılmayın; çok daha fazlası gelecek, ve adresi belli:

Oto-Park.Com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder